ZpětTisková zpráva AudaNEXT

AudaNEXT – nová platforma pro digitální správu celého životního cyklu vozidel a dalších řešení pro oblast pojišťovnictví a automobilového průmyslu

 

AudaNEXT grafika

Praha, Česká republika, 16. října 2015 – Společnost Audatex, významný hráč na poli IT řešení pro oblast automobilového průmyslu a pojišťovnictví a lídr v oblasti automatizovaných výpočtů nákladů na opravy a řízení likvidace škod na vozidlech, oficiálně představila unikátní platformu AudaNEXT pro digitální správu celého životního cyklu vozidel a dalších řešení pro oblast pojišťovnictví a automotive. Nová platforma mimo jiné výrazně zjednodušuje, zpřehledňuje a zrychluje komunikaci mezi pojišťovnou a servisem při řešení pojistných událostí na vozidlech a zkracuje proces likvidace pojistné události, a tedy i dobu potřebnou k opravě vozu, z několika dnů na několik hodin. V současné době na nový systém postupně přechází všichni klienti Audatexu, tedy pojišťovny nabízející pojištění motorových vozidel v ČR, importéři vozidel, dílů a laků, a řada autorizovaných i neautorizovaných servisů a lakoven.

Základem řešení AudaNEXT je unikátní cloudový software vyvinutý lokálním týmem vývojářů společnosti Audatex Systems CZ/SK na základě uživatelské zkušenosti a specifických požadavků a podnětů od lokálních klientů a uživatelů systému (pojišťovny, autoservisy, importéři). Základní vývoj řešení trval zhruba jeden rok, přičemž v plánu je migrace dalších služeb a vývoj nových služeb v roce 2016. Systém podporuje všechny OS (Win, Android, iOS) a typy zařízení (PC, tablety, smartphony).

„Díky nové platformě AudaNEXT jsou veškeré naše dříve poměrně fragmentované služby a produkty konsolidované do jednoho komplexního systému založeného na cloudu a jednoduše přístupného kdykoliv a odkudkoliv na všech typech zařízení. Nová platforma je svojí flexibilitou, technologickou úrovní a jednoduchostí ovládání ojedinělá i v evropském měřítku. Jsme přesvědčeni, že AudaNEXT přinese našim klientům výraznou úsporu nákladů a času, a zefektivní doposud zdlouhavé a komplikované procesy,“ říká Derek Cummins, výkonný ředitel Audatex Systems CZ/SK.

Derek Cummins Audatex„Proces vyřízení pojistné události je nyní díky platformě AudaNEXT ještě rychlejší, transparentnější, přehlednější a snazší pro všechny uživatele. Těží z toho všechny zainteresované strany tedy servis, pojišťovna, importér vozidel, laků, dílů a zejména koncový zákazník, tedy majitel vozu,“ popisuje Miroslav Richter, obchodní ředitel Audatex Systems CZ/SK. „Uživatel nově získá jednotné přihlášení a přístup do všech služeb Audatexu, odkud následně řeší, spravuje a ovládá v reálném čase online všechny pojistné případy, aplikace a služby, ať už na straně servisu, importéra nebo pojišťovny. AudaNEXT tak nyní umožňuje našim klientům digitální správu celého životního cyklu vozidla v jednom prostředí.“

 

http://www.itbiz.cz/clanky/audanext-firmam-nabizi-sledovani-stavu-vozidel-po-celou-dobu-jejich-provozu

AudaNEXT nahled pripadu

„Podařilo se navrhnout takovou architekturu, která nám umožní agilně vyvíjet inovativní řešení jak v režimu in-house tak outsourcingem a integrovat tyto takřka bez omezení použité technologie do jednotné platformy při zachování maximálního uživatelského komfortu. Kombinace přístupu mobile-first, konsolidace dat a využití cloudové infrastruktury, se nám maximálně osvědčila a umožňuje našim zákazníkům soustředit se na vlastní práci bez nutnosti angažovat své cenné zdroje pro zajištění údržby našich řešení,“ uvádí Jan Moravec, technický ředitel Audatex Systems CZ/SK.

 

„V budoucnu by se s použitím autonomních a smart automotive systémů zabudovaných v automobilech celý proces komunikace mezi automobilem, servisem a pojišťovnou mohl spustit zcela automaticky již v okamžiku nehody či poškození vozidla. Doba, kdy servisní technik nebo likvidátor pojišťovny budou místo tabletu používat například chytré brýle už pravděpodobně také není příliš vzdálená,“ uzavírá Miroslav Richter z Audatexu.

 

O společnosti Audatex Systems

Audatex je tvůrce a dodavatel softwarových řešení a služeb, která používají zákazníci z řad výrobců vozidel, leasingových a finančních společností, pojišťoven, servisů a jejich dodavatelů v průběhu celého životního cyklu motorových vozidel – od „narození“ až po jejich likvidaci. Specifickou oblast služeb Audatexu tvoří podpora likvidace pojistných událostí a to zejména expertní softwarové nástroje na přesnou identifikaci a kalkulaci nákladů na opravu. Data a programy Audatexu využívají tisíce pracovníků pojišťoven, autoservisů, znalců i dalších odborníků z automobilové branže. Firma se v České republice od roku 1994 soustřeďuje na oblast automatizovaných výpočtů nákladů na opravy a řízení likvidace škod na vozidlech. Společnost Audatex působí ve více než 70 zemích světa a je součástí skupiny Solera Holdings, která je významným poskytovatelem technologií, služeb a konzultací v oblasti procesů zaměřených na likvidaci pojistných událostí pro automobilový a majetkový trh v rámci globálního odvětví neživotního pojištění.

Další informace naleznete na www.audatex.cz a www.solerainc.com

O společnosti Solera

Společnost Solera je přední poskytovatel softwaru pro řízení rizik, aktiv a služeb pro automobilový průmysl a trh s nemovitostmi, včetně globálního odvětví pojištění živelných a majetkových škod. Solera aktivně působí ve více než 75 státech na šesti kontinentech. Mezi společnosti skupiny Solera patří: Audatex ve Spojených státech, Kanadě a ve více než 60 dalších zemích; HPI, CarweB a CAP Automotive ve Velké Británii; Informex v Belgii a Řecku; Sidexa ve Francii; ABZ a Market Scan v Nizozemsku; Hollander působící na recyklačním trhu v Severní Americe; AUTOonline, která zajišťuje dražbu havarovaných a fleetových vozidel v řadě zemí v Evropě a Latinské Americe; IMS, která poskytuje služby pro zdravotní posudky; Explore, která poskytuje data a analytické nástroje pro majetkové a úrazové pojišťovny ve Spojených státech; Identifix, poskytující řešení pro servis, údržbu a opravy („SMR“); AutoPoint a DMEautomotive, které poskytují datově řízené nástroje pro zdokonalení procesů servisu, údržby a oprav a podporují udržení zákazníků a marketingová řešení pro obor prodeje vozidel; a I&S, poskytovatel softwaru a nástrojů pro řízení obchodní činnosti, správu nároků třetích stran, služeb pro první upozornění na ztrátu a řízení sítí pro odvětví oprav vozidel a majetku v USA, který se specializuje na nároky týkající se skel. Další informace najdete na webové stránce společnosti Solera na www.solerainc.com.

 

Kontakt pro média:

Ondřej Hampl, Managing Partner

ACCEDO Czech Republic

Email: ondrej.hampl@accedogroup.com

Tel.: +420 775 132 199